Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Monday, November 19, 2012

A Newborn Baby =)


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Alhamdulillah, bertambah lagi seorang anak saudara aku, seorang lagi umat nabi Muhammad s.a.w =) pada tanggal 2 Muharram 1434h bersamaan 16 November 2012…

Congratulation!! to my sis HANIZA and her husband abg HAZRUL for your newborn son..

MUHAMMAD DZAFIR AIDAN BIN HAZRUL NIZAM

curi gambar instagram =P

semoga menjadi anak yang soleh =)
Damia dah dapat adik baru.. =) cucu lelaki pertama abah dengan mama =)

 haishh rindu pulak nak lepak dengan dua budak damia dengan khadijah tu.. huhu tahun depan balik in Shaa Allah Damia dah masuk tadika, khadijah sebelum pergi takleh jalan lagi.. tapi sekarang dah pandai jalan terkedek-kedek tahun depan mesti dah pandai cakap dah 2 tahun.. hihihi.. Dzafir pulak nak dekat setahun sebaya macam khadijah time baru nak pergi haritu.. =) khadijah dulu 15.11.11 Dzafir ni pulak 16.11.12 sehari je beza.. huhu


Okay.. Rindu pulak  nak balik Malaysia =’/

Memandangkan sekarang ni kat Jordan asyik2 nak buat demonstrasi je berikutan penarikan subsidi oleh kerajaan ke atas petrol, gas masak dll.. but nothing serious actually right now.. =) In Shaa Allah will always be.. 


the author

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth