Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Friday, April 27, 2012

K.E.M.B.A.R.A. K.A.M.I. =]

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه


dah menjadi kebiasaan kan.. aku kan post sesuatu lepas seminggu daripada event tu..
hek hemmm...
post kali ni panjang xyah baca pun xpe sbb aku syok sendiri je tulis nih.. haha


serius mmg seronok giler.. konon mcm adventure sangat je.. awal pagi lepas subuh dah bertolak ikut ayah aku pergi kerja dgn backpack yg gemuk tapi x rasa pun beratnya..
 (excitement gave me some energy.. i think~)
plan asalnya ajak ehsan, idzuan, razwan. izzul, nadzir.. tapi dua budak NS tu x dpt dtg adalah hal dorang tu.. xpe2 kite troskan je...
lrt sri rampai - masjid jamek - titiwangsa
sampai je dkt pekeliling tu tros serbu kaunter bulan restu (dekat sket nk banding dgn metro)


tengok2.. laaah xde bas pukul 10.. 9.30 ada 10.30 ada.. 
jadi aku decide biar aku yang tggu diorang kt temerloh..
menunggu dalam surau 1 jam pastu time nak naik bas
tertanya2 manalah org lain.. xkn aku sorang je kut naik bas..




HA!! amik kau mmg sorang2 jelah dalam bas sambil ditemani driver..
sampai pun awal sikit mungkin sbb muatan ringan kut.. hehe =P
mak aku pun ckp (bila dah balik rumah) kalau tau x kasi pergi t'loh...
hahaha.. nasib bek aku x bgtau..






11.15 : aku sampai.... ehsan sampai.... idzuan sampai.... razwan sampai.... yen sampai... :1.00
lame kan aku tggu semua org.. haha..
lepas se.. se... sampai..
x terasa lama sgt kut.. sbb ada je topik utk sembang ntah apa yg disembangkn pun xtau.. tapi adelah.
lama x jumpe kn sebulan lepas amik result haritu.. itupun xde borak2 kosong mcm selalu.. best2~ =]
lepas solat zohor arif pun sampai dgn 'teksi'nya..
haha.. kesian arif mcm jd driver pulak anyway THANKS~
makan tgh hari tepi sungai.. makan je lauk yang ada semua dah kebulur.. haha
menu patin mmg ada.. aku cubit sikit2 je.. haha

MAIN DESTINATION : MENTAKAB STARMALL, where it all happens..
sumpah weyh aku tergelak baca tagline die.. haha
mane tak semua jadi kt situ.. dah itu je yang ada.. haha fhm x?? XP
maaflah yek warga temerloh mentakab..
lagi satu nak komen.. apedaa xde surau kat mall nih.. ish3..

1st impression aku baca tagline = gelak XD
tgok bangunan = dari luar nmpk cantik tp lokasi mcm x berapa best..
masuk dalam = bau bangunan baru lagi kut.. haha.. mcm bau simen tuh..
sorry2 no offense.. biaselah baru bukak.. mana2 pun mcm tu jugak kn..




ok cukup2 pasal starmall... bangga jgaklah sbb dah sampai.. haha
kami tgok movie battleship pukul 3.00
mmg best giler cerita tuh..
habis cerita tu.. terjumpa pulak si farhanah dgn kwn2 skolah rendah die.. 






lepas tu terus balik ke terminal sbb beg besar2 tu tinggal kat situ.. dengan sape lagi kalau bukaaaannnnn....
teksi arif!! 
untung razwan dapat duduk depan... hehe
haha terima kasih kawan~
amik beg terus beli tiket balik jengka
first time kut aku sampai jengka.... haha.. 
teringinlah jugak nk tgok bandar yg idzuan selalu bangga2 kt sekolah dulu
sampai2 je terminal SEMENTARA tuh.. dah nak gelap
kami stop jap kat KFC tuh.. habis bayar je ayah idzuan dah sampai..
aku ehsan idzuan pun 'salam2' dgn yen dan razwan..
hmmmm, bile lagilah nak jumpe diorang.. tulah yg terfikir.. =(


selesai uruskan diri kat rumah idzuan dgn makan lauk ikan malam tuh..
kami bertiga terperap je dlm bilik idzuan..
masing2 ber-laptop
nak buat mcm mana.. nak keluar pun apa je ada.. idzuan kata jengka dah tido.. itupun kalaulah ada transport.. lesen kereta, aku ada.. lesen moto ehsan ada... xpelah lain kali kita ronda...
aku sibuk nak siapkan slide (padahal pukul 1 baru start)
idzuan dgn game.. ehsan aku x sure die buat apa time tu.. ko buat ape ek?? haha
thanks korang sbb tolong aku buat malam tu.. mmg last minute ni feveret aku..  
sembang bukan main lagi malam tu xde point sgt pun..
 call izzul pun merepek je byk buat loudspeaker semua pun pening.. haha
aku yang x abis2 cuak nk bagi talk esoknya  dapat jugak tido dgn tenang bila malam tu hujan.. hehe

esoknya lepas breakfast.. kemas2 barang tros gi terminal
terima kasih byk2 idzuan dan keluarga sbb sudi tumpangkan kami  =)
tibe2 dtg lak abow dgn moto.. x smpt nk borak sgt pun bas pun dah sampai sampai  pintu dah tutup aku x masuk lagi haha padahal ehsan dgn beg aku dh masuk..
kali ni pun terfikir bila lagi nak jumpe idzuan..
...bermulalah perjalanan aku dengan ehsan ke SBPI TEMERLOH...


thanks you all.. I really do appreciate our friendship 

p.s: semua gambar dah upload kat fb.... thanks for reading.. kan aku dah ckp xde bende pun saja nk tulis.. haha..
the secretary of my own...

1 comment:

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth