Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Tuesday, May 1, 2012

A perfect closure..


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه


Alhamdulillah, dapat lagi aku datang Majlis Anugerah Cemerlang SBPIT tahun ni.. Dah 6 tahun x pernah miss.. hehe (form 1 buat persembahan je..) Tapi serius tahun ni paling SPECIAL dan lain daripada yang lain..
antara sebabnya...
1. tahun ni last time aku akan dijemput ke MAC.. =(
2. malam sebelum tu ada program bicara tokoh kali ke-3
3. anugerah utk spm.. ikut piawaian sbp.. wadda??!!


PROGRAM BICARA TOKOH DAN FORUM PELAJAR CEMERLANG SPM 2011
err.. apesal mcm blur je?? haha.. lantaklah.. kenal je kan..

pendengar --> MC -->  pembicara (ehh, ade ke istilah ni?? x tau nak panggil ape.. haha)
macam inilah transformasi peranan aku dlm program ni.. nak tergelak pun ada..
ntah ape aku mengarut malam tu.. slides pun setakat 10 je campur dgn 3 video pendek
itupun cg. faridah puji... hahaha.. katenye nak, tapi aku xtau mcm mana nak bagi (okay buat2 xtahu.. hehe)
ape2 jelah... thanks for those who wished me saying all the best etc.. tapi mmg aku x dgr nasihat era " jangan cakap laju2 tau" haha.. dh terbiase kut.. overall what I was trying to say that night was... just be yourself..
ikutlah cara mana2 pun nk study.. yang penting halal.. =]

then.. utk forum, ahlinya ialah ikram, zaki, ehsan dan hazirah..
mmg errr sket nak cari ahli panel.. bukan sbb pe..
sbb tetibe je AKU yang kene cari orang.. wadda? tetamu kene handle?? hmmm, mungkin tu bukan caranya kut.. tapi aku buat jelah nak tolong ringankan bebanlah kononnya.. (ikhlas2 insyaAllah)
diorang ni pun hebat2 jugak, tanye soklan je tros jawab..

tapi agak sayangnya bila aku x dapat nk amik gmbr sbb kamera dok dalam poket je.. lupe nk mintak tolong.
(bukan DSLR sbb tu muat.. hehe)

takpelah dah lame berlalu.....

MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN IX
...alhamdulillah...alhamdulillah......alhamdulillah......alhamdulillah......alhamdulillah......alhamdulillah....
1. ANUGERAH TERBAIK SPM 2011
2. ANUGERAH PLATINUM SUBJEK TERAS
3. ANUGERAH PLATINUM SUBJEK ELEKTIF
4 ANUGERAH TERBAIK MATA PELAJARAN FIZIK


alhamdulillah.. mmg aku rasa ni penghargaan yg sgt best.. fizik?? err, aku xdelah star mana pun, kalau x dpt stra8 A tu kalau mmg addmathslah konfem lagi satu fizik.. ok kecuali trial.. haha.. mmg x sangka LOL
nak suruh jadi engineer ke?? haha
sbb aku ni biase2 je.. 

waktu amik hadiah atas pentas tu mcm nk buat gameshow je.. apedaa..
aku amik pass kat ayah aku pastu pass kt pengiring..
ish3.. buat malu je kene gelak.. haha








hmm... tapi ada beberapa faktor yg buatkn aku rasa x berapa best hari tu..
piawai sbp, ada anugerah platinum dgn emas jadi.. jadi bpe kerat je dapat.. =( 
igtkn dapat jumpe2 balik dgn member2.. tapi xpelah xde rezeki.. lagi ramai lagi best barulah excited nak dtg.
lagi satu, thun ni bebudak spm dpt hadiah dulu.. dapat hadiah semua dah blah dewan.. x best langsung
igtkn habis majlis dptlah nk gmbr2 sket ke.. haha nk jumpe2..
nasib baiklah dan nak jumpe semua cikgu yg ngajar aku dulu.. dtg sehari awal, dapatlah jumpe semua.. 
bilik guru, library, tangga, dewan, dewan makan.. inilah tmpt aku jumpe cikgu2 =]
oklah ni satu penutup yg baik utk zaman sekolah aku.. =]

p.s:  entri kali ni dah bersawang dlm draft jadi aku edit2 sket pastu publish tros.. aku tau mmg dah lambat gler... haha tapi ape salahnye kan.. XP

the secretary of my own...

2 comments:

  1. Hai. Saja jalan jalan. Tak tau nak comment apa. Kbye.

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Terima kasihlah sudi.. Jalan2 kat sini.. :) aku jalan blog org jrg tingglkn komen..

    ReplyDelete

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth