Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Sunday, May 20, 2012

T.T



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

--Dengan ini Saya mengumumkan CUTI PALING BEST secara rasminya sudah sampai ke penghujungnya--

hurmm.. kalau nak cerita semua mmg panjang lebar berjela2.. maklumlah 5 bulan kn.. Yelah mmg aku xde pengalaman PLKN xde pengalaman kerja.. (x rasa nyesal pun.. =P)

so, aku nak highlightkan pape yang aku igt dalam kepala nih..

ni achievements aku.. haha
-english movies byk dah habis tonton.. =)

- anime beratus2 episodes.. fairytail, naruto, bleach etc

- game dalam facebook.. haha

- lesen  P dah dapat

Tapi yg lebih best bile dapat hangout dgn kwn2.. Especially altima0711
-2 kali kt mid, 2 kali kt pwtc, 1 kali kt temerloh
Yg mcm special sket time mac dgn klibf..
Semua tu mcm dh cerita kecuali yg klibf tu..
 Pegi klibf aku mcm biasa beli lawak kampus@gempakstarz utk dptkn beg dan fail.. Haha ehsan dgn idzuan tnyelah dorang bape ringgit dorang habis beli buku ilmiah pulak tu.. Haha x mcm aku komik je.. :P Ehsan dgn idzuan tido rmh aku plak.. Haha tgk avengers mlm tu..

And mostly.. My holiday, I spent super duper quality time with my family.. 
(Okay mungkin agak selalu ngadap laptop je.. Heheh )
Best ah, kire mcm tebus balik 5thn dok asrama, Breakfast, lunch, dinner, solat jemaah sama2 mmg sgt best..
and event of the year.. (Bukan year kut tp 5months nih) holiday trip to johor bahru and Universal Studio Singapore.. Best gile.. Alhamdulillah dpt gather semua 9family members +mia+a.zamri+khadijah.. Too bad a. Hazrul xdpt join.. Bukan selalu aisyah pun balik dr india..
Ali n sofi cuti.. Adik aku cuti skolah laa.. Aku menganggur.. Yg kalau sblm nk kne adjust masa semua ada tu ssh sket..
Menumpang tido rmh ayun +a.zamri.. Pergghhh.. Terbaeekklah USS.. Dari hollywood ke NYC ke sci-fi ke the mummy (egypt) ke madagascar ke far far away dan last skali the lost world.. Sumpah best giler.. Kalau nk banding yg dgn m'sia.. (Hmm kalah kut m'sia) tapi xtaulah aku xpenah pergi semua yg ad kt m'sia ni pun..


and so everything comes to its end...
so just cherish the moment
because sometimes we will never know the value of a moment until it becomes a memory

thank you FAMILY FRIENDS AND EVERYBODY FOR MAKING MY HOLIDAY SUPER DUPER EXTRAVAGANZA FUN!!

the author

No comments:

Post a Comment

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth