Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Wednesday, April 25, 2012

Weehoo~

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

ingat tak minggu lepas aku bising2 pasal slides dan esei Mara??
haha.. semua tu dah jadi sejarah.. dalam entri  kali ni nak cerita pasal mara dulu..
sebab.. kalau cerita psl bicara tokoh mesti nk cerita pasal MAC sekali pastu nak cerita jugak pasal jalan2 sblm MAC tuh.. haha.. cerita2 tu di entries yg seterusnya.. insyaAllah..

selepas bertungkus lumus menyiapkan essay 300 perkataan.. lepas google-ing essay org terdahulu, copy paste punya pasal adelah dpt dekat 4 angka.. haha gila kan?
itupun lepas satu mlm dan satu pagi menyiapkan..
lambat! sampai kene TAPEC sbb dah kene potong dgn org lain.. haha XD

xde bende pun sbnrnye... tapi legelah dah selesai semua.. alhamdulillah
niat nak tulis psl mac lepas balik sekolah pun terpaksa ditangguhkan..
borang segala bagai dokumen siap dalam pukul 2 lebih hari isnin


essay tu lepas mama dgn abah 'tengok' x suruh pun.. tapi dah mereka nak...
potong2 edit2 betulkan sana sini.. sampai tggl 500 lebih je.. haha
esoknya aku dgn abang aku pun pergi hantar borang mara ni terus ke pejabatnya selepas semua dah disahkan oleh officer ayah aku.. haha
mmg ramai org time tu buat bende yang sama.. mana xnye JPA dh xde..
terpaksalah semua serbu mara kan..
persaingan pun makin sengit
tengoklah nanti dapat ke tidak..
nak pergi ke tidak kalau dapat..
InsyaAllah.. kite semua yakin selagi kita hidup Rezeki Allah mmg sentiasa ada
Good Luck jugak kepada pemohon2 lain.

oh ye! semalam jugak tau result permohonan matrik..


aah.. dapat selangor.. 1st  choice kut.. ALHAMDULILLAH =] 
 tapi ni pun xtaulah nk pergi ke tidak..
padahal baru ni je offer utk lanjutkan pelajaran..
ramai pulak dapat selangor ni sbb baru kut..

baru = cantik =]
tunggu upu pulaklah..
x kisah sgt pun dapat mana matrik nih.. hehe 
sape2 yg mcm xleh terima dapat kt mana tu..
lepak jelah.. 
duduk tenang2 fikir dalam2 mmg Allah dah tetapkan rezeki kat situ..
kat mana2 pun.. mule2 x suke nanti bile dah nak habis sedih jugak..
-perkara biasa-


"note to myself and others: pernah x kadang2 kite ni terlalu busy memikirkan hal dunia.. mmg x salah lebih2 lagi bab2 ilmu ni.. tapi kalau kita nk fikir pasal akhirat ni paling2 pun waktu2 solat.. itupun kalau ye..
Ya Allah.. lalai sungguh hambamu ini~"


the secretary of my own...


CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth