Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Monday, May 13, 2013

Broblem ?


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Fuhh, kali ni memang lama gila tak update blog nih… why?  Hmm entahlah not in the mood of writing or sharing anything I guess… but sure there were so many things happened in my life for the past few months…
One thing for sure, I’m cracking my mind there’s these and those things unsettled. Listing ‘em here will not change anything but who cares? :P on top of the list, of course my study.. sekarang ni dalam fatrah final exam, kelas semua dah habis kira macam study week gitulah.. berbekalkan muaddal yang tak berapa nak capai target, hmm first paper akan starts 18 May 2013 yakni 5 hari lagi!

Hmmm, lepas tu isu  ‘siapa housemates?’ tapi rasanya dah setel cuma tinggal nak cari rumah baru je..  okay, this one I get a little excited! EURO TRIP NEXT MONTH!!! insyaAllah everything will be fine.. it’s just that maybe this is our first time so macam serabut sikit nak manage plans and everything.. not to mention budget nak bawa sana.. in short, financial, bukan terdesak takde duit pun, hahahaha tapi saje je kasi menggelabah supaya tak membazir sangat berbelanja..  Tiket balik Malaysia bulan 8 pun belum beli lagi.. even ramai yang dah beli…hmmm May Allah ease everything.. pastu lately macam malas giler nak update blog, selalu je draft dalam kepala tapi macam hmmm macam... entahlah MALAS itu je kut perkataan yang paling sesuai.. hihi
k. ni nak announce :D THIS IS MY 100th POST!!! weehoooo
and one more thing, I really do think I need a 'life companion' right now.. hehehehe

But that’s life :D
Well, I can say that you’re not human if you’re free from problems.. things to be put in minds, to think of. But whatever you do be rational think thoroughly seek help from Him (reminder for me too). 

The Author

No comments:

Post a Comment

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth