Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Monday, December 24, 2012

All The Way From Shah Alam, with LOVE


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

الحمد لله, انا مسرور وسعيد جدا !!!
شكرا الى ابي و امي و عائلتي أخر
*Tarikkkk, Hembuss, Tarikkk, Hembusss..”
HAHAHA, aku ni dah kenapa? Excited semacam..!!
Mana taknya, happy gila wehh.. ok2 tenang2 aku cerita ikut kronologi…. Huhuuh

Mula2 parents aku biasalah akan minta semua maklumat aku kat sini, macam alamat nombor telefon dan sebagainya… Nak dijadikan cerita selepas aku dah bagi tempat aku tinggal ni atau lebih glamour dengan nama SAKAN OMARI… tetiba mak ayah aku cakap nak hantar parcel kat aku.. pastu aku pun, ehhh.. JAP! Tu bukan alamat surat menyurat tapi rumah je.. rumah ni takde peti surat.. posmen pun aku tak nampak setakat nih.. ada tak ek? HAHAHA yang aku tak boleh blahh time tengah skype, aku tanya nak hantar apa.. ayah aku cakap hantar MAGGI.. aku macam ehh?! Terkesima sebentar.. lepas tu aku ok jer.. tapi nada time sembang tu macam main2 je.. aku pun tak expect sangat pun..

Next time, kitorang skype, mak aku cakap dah pos dah parcel tu… aku dengan tetiba je jadi excited.. HAHAHA, serius ah? Aku tanyalah hantar apa..? pastu mama nak main rahsia rahsia pulak.. hehehe ;D mak aku cakap tunggulah nanti bila dah dapat tengok dapat apa…



TUNGGU TUNGGU….
Dah seminggu, baru nak pergi ambil, tapi sebabkan kelas habis petang so tak dapatlah nak ambil minggu lepas.. sabtu aku pergi dah tutup pulak مكتب البارد  dengan perasaan hampa dan sedih aku pun pulang ke rumah.. sobs sobs..  mama pun dah berapa kali tweet aku Tanya dah collect parcel ke belum.. aku serba salah nak cakap tak..

Jadi, hari ni sebabkan syllabus dah habis, lecture pun takde harini, aku pun gagahkan diri untuk ke بلد dan terus ke pejabat pos... dah collect tu tengok kat kertas tu bahagian barang yang dihantar... ‘INSTANT MEE’ I was like.. HAAA?! Mixed feelings i can say happy, shocked, touched J dengan semangat nya aku balik bukak properly dan tengoklah apa yang aku dapat....

MAGGI DAN ASAM..


Walaupun maggi dan Asam bukanlah makanan yang sangat berkhasiat.. hehehe tapi both my parents really do know what I favour =) dan mungkin  insyaAllah boleh  jadi pemangkin semangat untuk final exam nanti memandangkan sekarang ni macam tengah malas sikit.. hehhehe.. =) LOVE MY FAMILY MISS THEM...

HAVE FUN AT LANGKAWI THIS WEEKEND, THOUGH YOU’LL BE MISSING ME.. =’)

gambar tak update.. takde baby dzafir aidan =)

the author

6 comments:

  1. Miss you...we certainly do...all the time
    -mama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can't wait to be home with all of you...
      :'D <3

      Delete
  2. untunglahh dapat maggi . jangan makan lagi ,tunggu abis exam tau ,haha !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, suka hati ah bila nak makan pun hahaha :P
      Habis exam 16/1 lambat lagi...

      Delete
  3. touched=')
    haha..soooooooooo sweeet la anas..wlupon hnye maggi n asam..bile org yg special bagi..akan jadi special jgk kan??=)

    ReplyDelete
  4. hhuhuh maggi, bukan hanya maggi dan asam.. tapi MAGGI dan ASAM! my favourite junk food.. hehehe sepcial sesangat!

    ReplyDelete

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth