Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Sunday, September 30, 2012

Change!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
hmmm, Change?
yess.. i wanna do some transformation some change to my blog... sejak dari 2009 rasanya, macam nilah rupa bentuk wajah blog aku... =/

so sekarang ni aku dah bercadang nak tukat background, header dan mungkin URL blog aku jugak..
hmmm, so sesape yang ada buat link ke blog aku, mohon tukar sebab nanti link rosak.. so pertukaran ni mungkin dalam masa terdekat ni.. tak dapat nak janji bila sebab masih dalam proses.. kalau boleh nak tukar semua sekali gus... chehh, bunyi macam gempak je kan.. macam jelah kan.. padahal bese2 je... hahaha XD

http://anas-hambaallah0814.blogspot.com

insyaAllah inilah nanti  address baru blog aku.. :D
hmmmm,  so far life's good, insyaAllah.. hidup kat sini makin selesa kut.. =)
walaupapepun... rumah tetap yang terbaeekk.. ='D aku dah janji dengan mama dengan abah nak bagi gambar sket.. tapi tak taulah, sorilah lambat sket... kalau rumah tu yelah nak kasi cantik sket dah tersusun kalau tak nanti...... lagia satu aku ni yang mungkin tak berapa sangat nak amik gambar... lagi2 kalau nak upload.. macam agak malas... hmm... papepun insyaAllah nanti2 aku buatlah

the author

No comments:

Post a Comment

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth