Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Saturday, August 18, 2012

Bye2 INTEC =D

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

hmmm, dah habis segala benda.. final exam selama 4 hari dah habis.. barang2 dah habis packing semua.. aku taktaulah, aku takde rasa sedih ke hape ke.. gambar2 kat intec yang aku sendiri amik pun takde... haha mungkin sebab aku tak berapa attached sangat dengan intec nih.. mana taknya every weekend balik rumah kan.. hahaha XD tapi yang aku suka MEJ02 (kelas aku) dengan rumah ke apartment ke kolej ke pape jelah C8/ 304... bukan sebab ape.. hidup kat intec ni dikelilingi mereka jelah kan.. pergi kelas balik kolej... tak berapa social mungkin.. :/  well, they had been very good friends to me.. but i must not lie to myself, friendships need time to grow.. 3months for me just enough to get to know each other and try to get along with them.. but to understand them  might need some years. agree?... InsyaAllah nanti bila kat jordan kita kenal2 rapatkan lagi ukhuwah kita..

IMG-20120719-00257
MEJ02 dinner dgn ustaz amin kat sahara tent, shah alam

So, dalam masa 3 bulan nih, selain belajar belajar dan belajar... kitorang ada pergi BTN kat ulu sepri,rembau (MARA) budak2 jpa pegi ulu kenas, kuala kangsar kalau tak silap.. dengar ceramah memang boring.. aktiviti LDK die memang agak happening, kalau tanya pendapat mana lagi penting agama ke bangsa ke pendidikan ke hape.. jawapan die mesti politik.. hahaha sebab dengan politik yg stabil baru yg lain2 terjamin bla bla bla.. ada betul die ada jugak kureng die.. huhu XD hahaha.. cukup2 belum 21 lagi... kita observe dengan kaji dulu... =D
IMG-20120710-00234
003 no SPM aku.. =D

pastu nak last2 tu ada pertandingan pementasan arab.. kali ni aku malas nk berlakon.. haha sebab arab beb bukan senang nak hafal.. kalau nak boleh tapi malas.. haha (terigt time drama english) =) dapat no5 pun bolehh.. hahaa good job MEJ2 btw, aku jadi tukang props je.. XD... so sekarang ni tunggu fly jelah.. results final exam sape tau kan..? ok ke ko?

oh ye, kami ni MEP2012 campur dengan budak mesir sekali.. XD

the author


No comments:

Post a Comment

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth