Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Friday, August 17, 2012

Friends For Life -ALTIMa0711-

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

okay2 macam yang aku bagitau sebelum ni, aku memang nak post sangat2 pasal friends hangout ni yang dah pun berkurun lamanya.. cerita pun dah basi.. haha so aku simpul ikat matikan die.. sebab takde org nak baca pun.. haha

1. Sunway pyramid, 7 Julai 2012: aku, razwan, ehsan, shuk, ikram, era, fanah, pah, naza, fafa, syaqira, piya, kinah, huda, ummul semua sampai waktu lunch padahal aku dah siap dari pagi... haha nak sambut birthday ehsan 7/7 so kitorang lunch kat pizza hut.. bestlah makan ramai2 gelak2 pastu suke hati je kitorang (laki) makan makanan naza... hahhaa!Ikram left after zohor.. pompuan main ice skating.. shuk tgk brave (sorang2 kesian kan? haha) tinggal aku, ehsan dgn razwan je.. niat di hati nak tgk spiderman tapi semua dah full, jadi kitorang jalan2 jelah dalam tu.. aku je yang beli barang, diorang teman je aku jalan... haha banyak jugak kitorang sembang time tu.. =) lepas asar pah, fanah dgn huda balik... budak pompuan baru nak beli2 barang.. kitorang konon nak minum petang sementara tunggu bdak pompuan siap.. tapi sampai ke sudah tak siap.. hahha pastu barulah budak pompuan nak makan time tu dah pukul 6 lebih, konon jelah tea time padahal dah macam dinner.. =P konflik sket time tu nak balik sebelum maghrib atau lepas.. tapi nak tunggu habis makan pun dah sampai maghrib.. haha lepas maghrib baru chow dari situ.. konflik lagi tak ingat nak naik llif
tinggal ni je lepas isyak.. semua penat nak balik sampai tak jumpe jalan keluar.. haha
(halang laluan orang jap nak ke tandas jap.. haha)

2. Hangout dengan NADZIR sahaja.. hahaha yelah die mcm merajuk sebab 'tak' ajak die pegi sunway haritu padahal die yg balik rumah.. so nak pujuk hati die nih.. aku ajaklah die keluar.. tak jauh pun kat AEON BUKIT TINGGI je.. tengok The Amazing Spider-man... katanya baru 1st time tengok wayang dan makan Subway for Lunch.. die belanja aku.. hahaha ni yg suka nih.. XD
nadzir dalam kete, aku drive =)

3. Dinner dengan ALTIMA0711 yg belajar kat intec... ahli2nya ANAS, SHUK, LUQMAN, MASHI, AINA, NAZA, MIRA HUSNA, KIFAK, ALIP. dah takde yg special pun, sebab agak banyak kali jugak... hahaha ayam penyet, mekdi, kenny rogers, secret recipe semua dah.. hahaha tapi org yg join kadang tambah kadang tolak.. tu jelah.. tapi aku, shuk mashi memang ahli wajib.. hahaha selepas naza masuk die pulak jadi ahli wajib... 
IMG-20120705-00221
first mini gathering altima-intec 4 orang je =)


thanks korang... 

the author

No comments:

Post a Comment

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth