Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Monday, August 3, 2009

I'm HOME!!!!!





nk jadikan cite...pada 24 hingga 26 july aritu
ade 6 bdk skolah aku (sbpit)
gi HKJ ke7 (nk sgt aku gi)
kat SBPI gopeng yg baru2 ni kene kuarantin sbb H1N1

time dorang balik tuh ade yg dmm, selesema n sait tkak
ari isnin tu jgak gi klinik check...
so resultnyer...
sensei, dgn 3 bdk dpt mc 5 hari
sorang kwn aku tuh mc 2 hari je
lg 2 org x mnunjukkan pape simtomp....
tetibe je hari rabu tuh ramai giler org dmm, etc
yg menunjukkan simtomp2 influenza tuh.
and i'm one of them..!!!
tp aku sakit tkak jer...

Jumaat,
BPP (aku salah seorang ahlinya..)
ade wat cam survey tanye bape org yng dmm, etc
so ptg tuh
doktor dtg n sume org yang ade simtomp2 tuh sume
dibenarkan balik umah...
mule2 aku malas gak ar..
memikirkan trial yang semakin dekat...
tp nk wat camner di'paksa' balik
oleh warden2....

Sabtu
dlm kul 11 doktor dtg ag
rupe2nyer rmai lagi yang ade simtomp ( x termasuk yg sesaje)
gi check dan aku x taulah ape yg jd..
sebab tgh aritu aku balik..
parents aku dtg..

harini,
aku dgr tggl 100 lbeh jer org kat skolah(might be 200)
tp pengetua x nak tutup skolah

xpelah doakan je kitorang sume nih sihat2 je balik skolah nanti...
setakat nih xde lagi 'kot' yg positif...
walau apepun terpaksalah aku study kat umah nih
trial pun dah dekat...
Setiap kejadian pasti ade hikmahnya.....
wish me luck!!!

No comments:

Post a Comment

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth