Allah Selamatkan Kamu.. !

Assalamualaikum, Welcome to aNas nO HouSoku :) Any typos don't blame me, blame AutoCorrect :P Syukran! "Warning! May Contain Bahasa Rojak, Spelling and Grammatical errors" [The Author]

Thursday, August 20, 2009

14 AUGUST 2009


detik 1130 mlm
ehsan dgn idzuan dtg dorm aku..
kononnye nk study sesame..
(padahal ade niat lain)
tp xleh lelame sbb dorm kene light off
kul 1157 (kutlaa) aku pun ajak dorang turun
gi bilik bacaan nk study sket sbb esk ade trial

sampai je kat bilik bacaan
tepat2 detik 12 malam..
tetibe jer sume budak f3 (kemal start)
nyanyi lagu Happy Birthday...!!!
aku pun watlaa malu2 kucing..
(mmg aku dh plan pun nk turun kul 12 x sgke plan aku menjadi)

Skarang baru lah 15 thn bru bleh amik PMR..
hehehe...
sblum tuh family aku dh wish aku dulu happy birthday..

esknyer..
biaselahkn BPP ade bg hadiah sket utk bdk yang smbt birthday die aritu.
tp aku xdpt.. :(
xtaulah kenape
(maybe sbb aku pun BPP atau ckg ROR yang berucap lame sgt)
tp xpelah bende tu bknnye best sgt..

dh tgh hari tuh..
penat dah jwb ketas pekse
(ckg Mazli tnjk2 label meja aku.. sbb kat ctu ade tulis tarikh lahir)
lawak jugak time tuh..
aku kemas2 meje nk simpan buku dlm loker...


JENG..JENG...JENG


ade 1 bar cadbury chocolate mousse
kat dlm tuh ade lah tulis name sape yg bagi
-UMMUL-ZHARIFAH-FARHANAH-EHSAN
thank you soo much....
xpenah aku smbt birthday
lg best drpd thun ni (kat skolah, rmh len cite)
ikhwan pnye hadiah aku masih menunggu
(die yg nk bg)
drpd family aku pun
dgr2 dh belikan hadiah
tp x bg2 lagi...

3 comments:

CATCH ME BECAUSE YOU CAN :)

Instagram

Blacy Smiley - Haha Bucktooth